Značka POCO oficiálně oznámila pořádání kampaně POCO MANIA, která se bude konat od 28. srpna do 10. září 2023 ku příležitosti oslavy 5 let od jejího založení. Spolu se vzrušujícími narozeninovými akcemi nabízí značka POCO úžasné slevy na širokou škálu chytrých telefonů v rámci speciální oslavné akce.
POCO MANIA je odjakživa zaměřena na potřeby svých zákazníků, a proto v rámci této jubilejní akce cílí na další posilování vztahů se svými uživateli a zároveň se snaží ještě více poznat potřeby mladé generace Z. Díky vzrušující sérii akcí k výročí si POCO klade za cíl budovat silné spojení a interakci se svými věrnými fanoušky.
V rámci oslav bude POCO odměňovat své fanoušky překvapivými dárky výměnou za to, že se podělí o své nejbláznivější vzpomínky s celosvětovým publikem technologických nadšenců. Značka POCO si navíc váží každého fanouška a věří, že slavný úspěch, kterého dosáhla za 5 let své existence, je neoddělitelný od neustálé podpory svých příznivců. Za sdílení svých osobních fotografií z mobilního telefonu POCO F1 budou věrným fanouškům nabídnuty speciální dárky v limitované edici jako projev vděčnosti. Prostřednictvím této velkolepé online akce bude mít POCO a její fanoušci příležitost předvést svůj sebevědomý a unikátní postoj.
Značka POCO se věnuje segmentu telefonů střední třídy a věří, že plné pochopení potřeb trhu je předpokladem pro vývoj nových inovativních produktů, které neustále překonávají očekávání zákazníků. Proto nedávno ve spolupráci s globální společností YouGov, která se zabývá průzkumem veřejného mínění a zpracováním dat, provedla rozsáhlý průzkum mezi spotřebiteli na pěti trzích jihovýchodní Asie (v Malajsii, Indonésii, na Filipínách, v Thajsku a Vietnamu), a získala tak hluboký přehled o jejich vnímání a očekávání na trhu s telefony střední třídy.
Tato zjištění podpořená klíčovými údaji z průzkumu byla zveřejněna na konferenci „POCO Partners Southeast Asia Forum 2023 – Next steps: Gen Z changes the game“ v thajském Bangkoku 21. srpna. Během fóra Anne Wang, vedoucí marketingu značky POCO Global, vysvětlila, jak smartphony střední třídy v posledních dvou letech rychle zmenšují náskok telefonů, které jsou tradičně považovány za prémiové, a nyní nabízejí téměř identickou prodlouženou výdrž baterie, větší úložiště, výkonnější procesor, více paměti RAM a vynikající displej, a to za mnohem praktičtější a dostupnější ceny.
Angus Ng, vedoucí produktového marketingu ve společnosti POCO Global, diskutoval s vysokými manažery společností Lazada, MediaTek, PUBG a Shopee o nejnovějších technologických trendech a poznatcích založených na datech na trzích elektronického obchodování, her, čipových sad a chytrých telefonů v zemích jihovýchodní Asie. Tato zjištění a trendy představují významné změny, které do této hry vnesla generace Z, a zároveň naznačují nové vzrušující příležitosti ve světě telefonů střední třídy.
POCO se jako značka mobilních telefonů, která jasně rozumí svým mladým technicky zdatným uživatelům, snaží poskytovat cenově výhodné mobilní telefony s neuvěřitelným výkonem pro zábavu. Během svého 5. výročí POCO s potěšením oznamuje speciální slevy až 15 % na řadu POCO F5, 20 % na řadu X5, 30 % na řadu M5 a neuvěřitelných 40 % na řadu C40. Připojte se k oslavám a buďte první, kdo si užije obří slevy!
Nabídka platí na vybrané produkty od 28. srpna do 10. září 2023, nebo do vyprodání zásob, na www.xiaomicesko.cz a u vybraných prodejců.